Forum dru¿yny ICR z gry Nfs World
http://www.youtube.com/watch?v=DVldkfV8 … r_embedded
D - Drew
M - Marc
D: Dostajemy od Was du¿o opinii na temat nowych Klas Samochodów. S± dwa g³ówne tematy, które najczê¶ciej porusza spo³eczno¶æ. Pierwszym z nich jest s± Zawody. Wielu z Was chce wiêcej Zawodów.
M: S³uchamy Waszych uwag i dlatego w nastêpnej ³atce, która zostanie wprowadzona w przysz³y wtorek, wszystkie Ucieczki Dru¿ynowe zostan± w³±czone. Da Wam to trochê wiêcej zawodów do grania. Od tego momentu bêdziemy monitorowaæ Wasze reakcje, czy Wam siê to podoba. Nowe klasy to ogromna zmiana i ka¿dego tygodnia bêdziecie mogli zauwa¿yæ drobne poprawki/usprawnienia. To bêdzie jedna z nich. Chcecie wiêcej Zawodów, to w³±czymy wszystkie Ucieczki Dru¿ynowe.
D: Ja chcê dodaæ tylko, ¿e kiedy ju¿ je w³±czymy, to czê¶æ z nich bêdzie otwarta, a czê¶æ bêdzie mia³a ograniczenie klasy. S±dzê, ¿e to bêdzie siê zmienia³o codziennie lub cotygodniowo.
D: Kolejn± spraw±, któr± poruszacie, jest tuning osi±gów samochodów. Wielu z Was zauwa¿y³o, ¿e kiedy bierzecie np. czê¶æ poprawiaj±c± prowadzenie i zainstalujecie j± w samochodzie, to nie dostajecie oczekiwanego rezultatu.
M: To by³a dla mnie nowo¶æ. S± pewne niuanse w silniku fizycznym i je¶li rozbie¿no¶ci oka¿± siê du¿e, to pomy¶limy, ¿e to b³±d. Nie Wszyscy jednak na to narzekaj±, wiêc je¶li to dotyczy jakiego¶ konkretnego samochodu, to prosimy o informowanie nas o tym, a my siê tym zajmiemy i naprawimy to. Je¶li chodzi o Zondê Cinque, to wielu z was by³o niezadowolonych z jej osi±gów, zw³aszcza prowadzenia.
D: Ja tak¿e, by³em niezadowolony z tego powodu.
M: Dok³adnie. W poniedzia³ek Drew podszed³ do mojego biurka i powiedzia³: "Napraw to!". Ju¿ siê tym zajêli¶my, wiêc wkrótce zobaczycie poprawê.
D: Dodam, ¿e Cinque jest samochodem z Klasy S i w niej bêdzie w przysz³y wtorek.
M: Z nowym systemem mog± siê zdarzaæ takie ma³e b³êdy, ale mo¿emy je naprawiaæ w locie.
D: Z czasem bêdziemy naprawiaæ wiele rzeczy zwi±zanych z czê¶ciami. Chcemy doprowadziæ do tego, ¿eby po zainstalowaniu czê¶ci, nie by³o negatywnych efektów. Dziêkujemy Wam za wszystkie opinie na ró¿nych kana³ach. Zawsze doceniamy konstruktywn± krytykê. Teraz przejdziemy do konkretnych pytañ zadawanych przez Was na forum.
D: Kiedy mo¿emy siê spodziewaæ trybu Drag?
M: Krótko mówi±c na jesieni 2012. Zespó³ nad nimi pracuje, tworzy trasy, udoskonala go. Wygl±da naprawdê ¶wietnie, przypomina klasyczne czê¶ci NFS.
D: Kiedy przywrócicie czat w wolnej je¼dzie? Od razu dodam, ¿e wielu z Was mówi, ¿eby¶my nie odpowiadali "wkrótce", albo "oczekujcie go". Szczerze mówi±c, nie mo¿emy Wam podaæ konkretniejszej odpowiedzi, gdy¿ ci±gle nad tym pracujemy i wci±¿ jest to jedna z najwa¿niejszych spraw dla nas i przywrócimy go tak szybko, jak to tylko bêdzie mo¿liwe. Poza tym, nie mo¿emy wiêcej na ten temat powiedzieæ.
M: Dok³adnie. Bêdziemy nad tym pracowaæ, dopóki zespó³ nie uzna, ¿e czat jest gotowy, dopracowany. Nie dodamy elementu, co do którego nie jeste¶my pewni.
D: Upewnimy siê, ¿eby czat nie obni¿a³ jako¶ci rozgrywki.
M: Dok³adnie.
D: Czy bêdzie mo¿liwe stuningowaæ wszystkie samochody, np. Mazdê MX-5, tak aby z jej podstawowej klasy - w tym przypadku D - awansowa³a do najwy¿szej klasy S?
M: O to chodzi w nowych Klasach. Je¶li macie swój ulubiony samochód, to mo¿esz go "wymaksowaæ" i np. zrobiæ po jednym w ka¿dej klasie. Wielu z Was ju¿ tak robi, ¿e wyci±ga z gara¿u samochody, którymi dawno nie grali i ¶cigaj± siê nimi w ró¿nych klasach. Wiêc tak, to jest mo¿liwe.
D: Czy zmniejszycie ceny samochodów za gotówkê z gry?
M: Ceny samochodów za gotówkê nie bêd± zmniejszone, ale w nastêpnej ³atce (we wtorek) nagrody zostan± zwiêkszone. To pozwoli Wam zdobywaæ wiêcej gotówki. Efekt bêdzie podobny, ale osi±gniemy go innym sposobem.
D: Jak ustalacie moc nitra w ka¿dym samochodzie? Od siebie dodam, ¿e wymy¶lili¶cie okre¶lenie "rakietowe nitro". Je¶li chodzi o kod gry, jej funkcjonowanie, to nie ma czego¶ takiego jak "rakietowe nitro". Nie ma takiej zdolno¶ci, czy umiejêtno¶ci, któr± dajemy "od kuchni" samochodom. Jednak¿e, moc nitro, o której mówice...
M: Jest ¶ci¶le zwi±zana z krzyw± momentu obrotowego. W zale¿no¶ci od tej krzywej, ró¿ne samochody inaczej zareaguj± przy wysokich obrotach na wci¶niêcie nitra. Kolejnym aspektem tej sprawy s± oczywi¶cie modyfikatory umiejêtno¶ci. Zainstalowanie wielu modyfikatorów zwiêkszaj±cych moc nitra sprawia, ¿e niektórzy my¶l±, ¿e kto¶ ma "szalone nitro".
D: Taka osobo mo¿e mieæ mocno zwiêkszon± moc nitra w samochodzie o wysokim momencie obrotowy.
M: Dok³adnie. Ja osobi¶cie nie ustalam mocy nitra samochodom, jak czêsto b³êdnie uwa¿acie. Czy móg³bym zmniejszyæ jakiemu¶ samochodowi "rakietowe nitro"? Odpowied¼ brzmi: nie. Musia³bym przetuningowaæ ca³y silnik.
D: Jaki s± plany odno¶nie po³±czenia dróg miêdzy Palmont, Kempton i Rockport? W tym przypadku ogólne pytanie do nas brzmi "Jakie s± nasze plany odno¶nie dodania nowych terenów do gry?", co ³±czy siê z nastêpnym pytaniem "Jakie s± plany odno¶nie Kanionów?". Wiêc odpowiemy na ogólne pytanie: "Czy zamierzamy dodaæ nowe terany do gry?".
M: W tej chwili odpowied¼ brzmi: nie. Nie koncentrujemy siê teraz na tym. Jeste¶my bardzo zajêci dragami i zmianami w rozwoju kierowcy.
D: Jaki jest status Kanionów? Ju¿ o tym wielokrotnie mówili¶my, a dzi¶ zakoñczymy rozmowy o tym.
M: Kaniony nie s± na naszej li¶cie priorytetów. Nie w tym roku i nie na pocz±tku przysz³ego roku. Pope³nili¶my b³±d ponad rok temu, kiedy powiedzieli¶my, ¿e mamy kaniony i wszyscy pomy¶leli, ¿e dodamy je wkrótce. Od tej pory nasze priorytety siê zmieni³y, próbujemy zrobiæ grê tak±, jak± chcieliby¶cie, ¿eby by³a, st±d nowe klasy, st±d zmiany w rozwoju kierowcy.
D: Dodali¶my modyfikatory umiejêtno¶ci, dodali¶my nowe klasy, a to wszystko, aby zmierzaæ w kierunku naszego ogólnego celu...
M: Który jest kolejnym du¿ym elementem, który nadejdzie pod koniec roku i tak¿e poprawi rozgrywkê.
D: To pytanie bêdzie skierowane do mnie. Czy bêdzie wiêcej wyzwañ dla spo³eczno¶ci takich, jak to z Ucieczkami Dru¿ynowymi?
Tak, planujemy zorganizowani kilku ró¿nych "wydarzeñ" dla spo³eczno¶ci. Trzy z nich s± ju¿ zaplanowane. Rozpoczniemy za 3-4 tygodnie i bêd± miêdzy niemi 2-tygoniowe przerwy. Po nich bêdziemy mogli powróciæ do wyzwañ takich jak to z Ucieczk± Dru¿ynow±.
D: Czy planujecie dodaæ, które¶ z obecnych czê¶ci wizualnych za gotówkê z gry?
M: W tej chwili nie planujemy dodawaæ nowych czê¶ci za gotówkê z gry.
D: Przepraszam, ¿e przerwê, ale zawsze kiedy dodajemy nowe samochody, to do nich s± nowe body-kity za gotówkê.
M: Dok³adnie. Ale je¶li mówimy o dodawaniu zupe³nie nowych czê¶ci jak maski za gotówkê z gry, to nie mamy tego w planach.
D: Kiedy bêdziemy mogli kupowaæ osobne czê¶ci body-kitów, jak np. osobne maski, spojlery, czy zderzaki?
M: Chcieliby¶my to zrobiæ, ale nie w tym roku. Potencjalnie w przysz³ym. To dobry pomys³. Chcia³bym, aby¶cie mogli sami komponowaæ body-kity, zamiast kupowania gotowych zestawów, jak to jest teraz. Zgadzamy siê wiêc na to, ale nasz zespó³ programistyczny musi mieæ na to czas.
D: Do koñca roku mamy ju¿ zaplanowane elementy, nad którymi pracujemy. Je¶li bêdziemy chcieli to zrobiæ, to prawdopodobnie utworzymy to czê¶ci± jakiego¶ wiêkszego pakietu modyfikacji wizualnych. Bêdziemy te¿ oczekiwali od was opinii na ten temat, takich jak to pytanie.
D: Kiedy dodacie wiêcej winyli? Jeste¶my bardzo zajêci pracuj±c nad supersamochodami. W tej chwili s± 3, a do przysz³ego wtorku bêdzie ich a¿ piêæ, a musimy dodaæ ich wiêcej, aby upwniæ siê, ¿e w klasie S jest du¿e pole do rywalizacji.
M: Winyle s± dla nas wa¿ne, ale nie a¿ tak jak np. nowy Elitarny samochód, nad którym pracujemy.
D: Czy kiedykolwiek dostaniemy jakie¶ samochody z "Czarnej listy" lub inne samochody ze starszych czê¶ci NFS?
M: Chcia³bym, aby Drew zorganizowa³ ankietê, w której bêdziecie mogli zdecydowaæ, który z najlepszych klasycznych samochodów NFSW chcieliby¶cie zobaczyæ w grze. W ci±gu najbli¿szych miesiêcy nasz zespó³ pracuj±cy nad samochodami móg³by je przygotowaæ.
D: Czy zamierzacie zmniejszyæ wagê radiowozów/samochodów ruchu ulicznego? W t± niedzielê umieszczê ankietê, w której bêdziecie mogli siê wypowiedzieæ na ten temat.
M: Je¶li jaka¶ odpowied¼ bêdzie mia³a znacz±c± wiêkszo¶æ g³osów, to zareagujemy w odpowiedni sposób, czyli je¶li uznacie, ¿e jest w porz±dku to zostawimy to jak jest, natomiast je¶li uznacie, ¿e chcecie poprawek, to je zrobimy.
D: Czy zobaczymy nowe SUVy w grze?
M: Mamy kilka SUVów na "li¶cie zaleg³o¶ci". Zanim jednak je dodamy chcemy dodaæ co¶ wiêkszego. Teraz to jest naszym priorytetem, poniewa¿ mamy ju¿ nasze w³asne SUVy BFH. Nastêpne wiêc bêdzie co¶ wiêkszego, co byæ mo¿e bêdziecie mogli wykorzystaæ w ucieczkach dru¿ynowych.
D: Czy kiedykolwiek dodacie mo¿liwo¶æ ¶cigania siê bez ruchu ulicznego? Od oko³o roku s³yszymy o tym od Was i zaczynamy siê dok³adnie rozpatrywaæ.
M: Prosicie o to od dawna. Zaczêli¶my to projektowaæ i uwa¿amy, ¿e to bêdzie pasowaæ do gry.
D: Dla wyja¶nienia powiem, ¿e ta opcja nie bêdzie dodana w najbli¿szym czasie. Mówimy tutaj o planach liczonych w miesi±cach.
¬ród³o:nfsw.pl
Offline